Monday, July 4, 2011

~about my bLOg ~

actually aku dah lame wat blog... tp dulu tak brape reti nk guna la kan blog2 ni.. sekarang?? same je mcm dulu..tetap x reti jugak! asal ade akaun then post mende2 yg aku nk merapu cukup r kan? sblm ni aku da bnyak jgk wat post tp....aku delete blk.. sebabnyer?? tak penting pun post2 sblm ni.. aku buat kata2 hikmah la... lirik lagu la...bnde yg bak org kata "ntah pape je la kan"..


skrg ni ttbe rase nk aktif kt blog blk la..yela..aku ni jenis yg kuat brcakap , kuat merepek and merapu.. kalo kt facebook aku nk tulis pnjang2 org nk bace plak malas n bosan kn.. aku twu la sbb aku pn mcm tu.. kalo org wat status pnjang je aku da mls nk bace dah... cukup syarat just meng'LIKE jerk..
lg pun aku suke bace blog2 mmbr2 aku..bile tgok dorg blogging n posting2 ni cm best je kn... so aku pn nk jugak larh.. (^_^)


kalo kt blog , leh tulis pnjg2... merapu merepek meraban sume blh r kt blog nih...kalo nk crta benefit psl blog ni smpai bile pn x abes kn..
so....tuntasnye, natijahnyer, kesimpulannya ----->  wElCoMe tO My bLog..!!!
                                                                                                

No comments:

Post a Comment