Monday, November 28, 2011

psyconyerrrr, , ,

secara zahir dan batinnyer aku tak tahu la kan ape maknenyer "psyco" nih... yg aku twu , bile seseorang tu berperangai pelik dan mmbuatkan org sekeliling trpengaruh and jdi takut dengan dy , hah kira psyco la tuh.


aku pernah la jugak kenal dengan beberapa orang yg psyco nih... 1st aku jmpe time skolah dulu.. crita dy cm nihhh... dulu ade la sorg mamat nih ,, dy syok (suke) kt seseorg (actually ramai org and salah sorgnye aku yer) .. tiap2 hari kt skolah msti nak tegur2... yg tu ok lagi... tp bile nak balik skolah mesti dy ikot dari belakang... mmg aku cabut lari la kannnn ,,, serammm seyhhh ~ ~

org psyco nih kalo ko marah dy and maki hamun dy berpuluh kali pun dy mmg tak akan paham... kira tak reti bahase punye budak... !! sebab apa, aku marah2 mamat tu macam nak rak tp dy wat muka NO FEELING je aku tengok.. mmg sakit at larh cakap dengan dy... last2 aku bior and wat x nampak dy jerk.. and bile aku dah ade pakwe yg slalu teman aku balik skolah, dy dah tak wat dah keje gile tu ag...



org psyco ni kdg mcm doll..
mmg cntik tp xde perasaan !
2nd, aku jmpe minah psyco pulak .. ahaks! yg ni kesah dy ngan pakwe aku.. bukan aku.. cerita ini diceritakan oleyh pakweku yg trcinta tu laa... crta dy cm ni ,, minah tu satu tmpat keje dgn pakwe aku.. dah same tmpat kje op coz la kne beramah tamah and kawan dengan semua org kan?

mula2 dorg kawan tu biase aje la.. tp bile lame2 minah tuh ajak pakwe aku rehat bersama larh.. ok aku pun sblum ni pernah kerja and rehat dgn lelaki.. aku mmg tak kesah lah kalo pakwe aku rehat dgn minah tuh.. tp minah tu demand tggi siot.. nak rehat berdua je ngn pakwe aku.. bile pkwe aku tak nak and ajak org lain rehat ramai2 nt minah tu wat muke TAK SUKE dy tuhh... nk solat pun ajak pakwe aku skali..


aku penah pk gak yg minah tu syok kt pakwe aku...  hehe~ ~
ntah la kan....at orang aku x twu la..
                            

No comments:

Post a Comment