Thursday, December 29, 2011

03-02 ---> B02-05


kali ni aku nk wat cerita pasal roomate aku lak... roomate aku yg agk gila-gila.. tp sbelum tuh nk btwu kt korg 03-02 tu is numb umah kt asrama ktorg..and B02-05 tuh lak is numb umah sewa ktorg.. dua sem je dok asrama (Desa Siswi) ..then dok umh sewa lak kt Shamelin Bestari Condominium (saje nk mention duduk condo)
1st..aku nk cerita pasal roomate aku.. her name is Nia Shakina . . . dulu aku pggil dy Nia tp xtwu mcm mane ntah aku TERpanggil Kina lak.. dulu dy slalu ckp ngn aku yg dy x suke name dy sndri.. katenyer PELIK.. bg aku sedap ape name ko tuhh... minah ni kuat menyanyi.. twu la suara sedap! and dy penah bg lagu Count on Me by Bruno Mars kt aku.. twu x lagu tuh?hah cari kt utube! ape yg aku xdpt lupekan pasal kina is perangai dy yg suke tukar2 hp and lap top.. and dy ade alergik.. xleyh mkn mnde yg gatal2.. nt mula la bengkak2 tangan and muka dy ...

2nd is Nur Atiqah Mohd Nor ... pggilan manje yg xberapa nk manje dari aku is Ika or Tiqah... dulu minah ni suke bela anak ikan.. tp sekarang dy da taubat dah .. kot... sejak2 jumpa ngn abang ikan dy dah lupakan dah anak ikan.. hurm..sape paham agkat tangan mcm sy~ ~ hihihihi .. minah ni suke wat rington yg bunyi dy pelik2.. pelik didengar mula2 jer last2 aku pn suke dgr rington dy tuh... ika lak, dy ni aku tgok jenis yg..mcm mne nk ckp erk..kiranya dy ni ade sifat keibuan la.. dari cara dy je aku da nmpak dah.. so aku promote kwn aku nih.. sape yg nk kenal klik je la name dy yer..haha :P

Masturah Razak
3rd is Masturah Razak .... dy ni agk brutal cikit.. dulu mase 1st masuk kolej, aku takot woaaa tgok dy.. muka dy mcm samseng kot..nak nangis aku taw dpt serumah ngn dy.. smpai mcm tu skali aku kan.. tp sjak aku pindah bilik dy, aku twu la perangai sbenar dy... sebrutal2 dy pun, aku jmpe NOVEL CINTA bwh katil dy beb!!! tu yg aku da xtkot ngn dy tuh.. ni yg dinamakan "dalam at ada taman" ... so, never judge book by its cover ok ... ape yg aku xdpt lupekn pasal mas kan, dy slalu xjmpe barang yg ade kt depan mata dy... hah.. cari satu umh mcm nk rak tp mnde yg dy cari tu ade je depan mata dy..

housemate aku yg lain is mak tiri yg garang Intan Khazilah ,, AKAK kite Liyana Yana ,, and Fadzliyanie Razif (new member) menggantikan si kecik Noor Hayati ...





No comments:

Post a Comment