Tuesday, November 15, 2011

gEd!K mANjA vrs gEd!k aNnOY!n9

  
bg aku , gedik tu tak salah.. semua orang ada sifat gedik... lelaki? sorry la..ingt lelaki tak gedik ke? kadang2 gedik lelaki tahapnyer lbeyh kritikal dri gedik perempuan taw... tp mcm yg aku ckp td la kan.. gedik tu tak salah...
ade ke istilah gedik tu sbnarnyer erk..?? aku rase x ada pun..
bg aku, perangai manje seseorang tu yg m'buatkan seseorang tu nmpak gedik..
                 
gedik annoying pulak..
ttbe aku rase nk share story kt korg... 'kejadian' ni aku yg alami n tgok sndri.. so kisah ni sahih yer....

aritu (tak ingt bila) aku ngn mmbr aku ALIA RAZAK nk g umh kakak aku kt Alam Budiman, Shah Alam... ktorg naik LRT..mase bru smpai LRT Pandan Jaya ktorg brtembung ngn sorg minah ni.. cun gile r muka dy.. aku yg prmpuan ni pn suke je nengok muke dy..kira tak jemu la... muka putih...pkai bju kurung moden wane cerah pn kulit dy ttap nmpak cerah dri baju tuh... dpt bygkn x??haha

nk dijadikan cerita time aku jalan nk ke kaunter utk beli tiket, ttbe ade org trus lari potong aku...pdahal aku dh dekat gile ngn kaunter tu... dy men redah je motong aku kan..dy ni apsal mcm nk bersaing ngn aku plak..tp aku beralah aje la...skali tgok minah tu yg motong aku...


mase dy nk beli tiket tu, dy wat memek muke mnyampah la..then bile akak kaunter tu lmbat ckit bg tiket kt dy, dy wat muke bosan smbil trjenguk2 jam kt tngan... aku tgok bdn dy da cm xleyh diam je kot..trkinja2 jerk..
smpaikn bile dy da blar, akk kaunter tu pn tgok dy smcam jerk..

bile kt dalam LRT , dok brcakap kt hp memanjang... ok la x kesah.. tp asyik ktawa jerk... da la x kontrol lgsung ktawa dy tu.. at least perlahankn suara n tutup mulut tu ke...ni tak.. mlot trnganga besar lak tu bile ktwa... satu je aku pk time tu.. plastik!! cara brpakaian ayu jerk.. tp perangai . . . . agak over la kan...

time tu aku tak twu la mmbr aku ALIA RAZAK perasan ke x kegedikan pmpuan tu.. lpas LRT brenti n minah tu kuar kt stesyen MASJID JAMEK, dy jln trhentak-hentak kaki dy... langkah dah r kecik tp nk jalan laju... gedik gile r kalo korg tgok dy time tu... aku pndang mmbr aku, mmbr aku pn dh trcengang tgok minah tu jln cm tu..haha

so.....
biar brperangai gedik...jgn annoying....
menyampah...meluat org tgok..

   

No comments:

Post a Comment